Monday 14 February 2011

Hari ni aku menggoda ZA. Bukanlah menggoda dia dengan tergedik-gedik.. Hahah.. Tapi aku menggoda dia dengan menyuroh dia tengok mv gadis-gadis Korea yang cumil. MrB pon jadik mangsa aku jugak.. Wahahaha

And today, for the 3rd days berturut- turut muka aku ni muncol kat area Buki Bintang tuh. Tadi aku sempat buat tour dekat kelas bahasa jipun ibu. Both of us ni shared the same passion for foreign languages. She learned Japanese while I took Mandarin, yet I always laughed at her for not being able to speak Brunei when she is one. It is known that most Sabahan knew and understand Bahasa Brunei, including me but perhaps not ibu.. Hahahaah.

Tadi aku dapat Valentine's wish dari unknown number. Oitt! Aku tak sambut Valentines laa. Pulak tu, who needs 14 February while I have 365 days to show my love. Apa daaaa!!