Tuesday 8 February 2011

Bila semua orang ada dekat ofis.. Aku suka! Suka sebab ada bebudak yang boleh aku kacau kalau boring. Since aku sorang jek pompuan, sure la aku paksa dorang layan aku kan.. Hahah..

Harga tiket tuk konset suju dah keluar! 480.. Waaaaa.. Mahalll! Tapi bila mengenangkan 480 untuk tengok 10 orang, ok la. Kira 50 hengget sorang.. Tuk heechul mahal sket pon tak pe. Tapi problem dia now ni, the day tiket start jual.. Aku balik kampong lak.. Aishhhh! Tapi aku memang nak pegi jugak konsert tu. Tak pernah2 ni aku p konsert.. So, ni aku nak pernahkan diri la ni =)

Tahun ni tahun aku enjoy. Kalo la orang bedah otak aku, sure menyesal sebab tak de apa2 penemuan since otak aku definetely memang kosong, NULL, ZERO! Hahahaha.. Tak der portion stress, unhappy or yang seangkatan. Overflow hormon gembira je yang ada. Tahun ni aku ble banyak kali balik kampong, ble p korea.. Hampir lagi beli tiket p australia ;p Projek dah ongoing.. Induksi dah lulus.. Tinggal tunggu nak confirm and tukar skim. Then pastu da bule start fikir beli umah and op kos p melancong banyak2. What's not to happy about yarr!