Wednesday 2 December 2020

Another Tudung Design Kucing Lagi


Yeay.. dah sampai dah oder tudung aku. Abaikan muka aku yang bersepah tu. Kali ni aku order dari Arzu Scarf, one and only yang ada tudung design kucing ni. Yang ini yang second, spesis bawal. Yang first I owned tu shawl. 

What is the fuss? Takde apa pun. It just that aku suka color dan design dia. Downside tudung ni the material is silk, susah nak jaga. Pastu mahal 👻👻 Harga asal RM284 tapi since aku bijak membeli aku tunggu Black Friday baru place order dengan harga RM85 je selai. Hohoiiiii.. Arzu Scraf ni memang mahal scarf dia.. sampai 5 ratus ++ pun ada. Tapi ok la tu kot sebab material scarfnya silk.  

Yang ini shawl.. masa beli tu pun tunggu offer half price baru beli. Kalau nak p kedai dia cuma ada di Mid Valley, KLCC dan Pavi. Dari kedai pun dah taw kan ini tudung spesis kayangan. So kalau yang marhein macam aku ni berkira-kita nak beli, kena tunggu harga kayangan turun dulu oke.