Saturday 26 December 2020

Cuti Krismis Tamat

Bangun tadi lepas siap packing aku mandi dan ajak di kakak breakfast since si Chemba tak lalu nak sarapan katanya. Lepas breakfast ngam jam 10 kmi terjojol depan pintu masuk mall. Nak masuk ke mall ada direct pintu dari hotel ni. Kena turun dekat main lobi tingkat 1, then naik escalator dari situ. Akses ni dekat area Couture Wing.. dekat area TWG Tea.


Tujuan utama masuk mall awal pagi ni cuma satu, nak menyerang kedai Adidas selain nak mengelak orang ramai. Semalam aku lalu orang beratur panjang gila dow! Nasib baik kami datang terus masuk je tadi. Since pembelian di kedai Adidas MV dengan harga RM100 hari tu aku dapat kupon RM100 maka dengan gumbira aku nak tunaikan kupon tersebut. Kalau nak tunaikan kupon100  kena beli barang harga 200 so ini kali aku beli T-shirt si Chemba. Huntungglaaa orang tu dapat 3 helai T-shirt baru hoiii. Adidas buat gila pula hujung tahun ni. Hari tu offer 40% both kedai dan online. Kalau ko beli kat kedai, every purchase dapat balik kupon dengan harga yang sama. For say ko beli RM500, dapat la kupon RM500 dan boleh ditunaikan bermula semalam. Nasib kupon aku RM100 je.. kalau banyak ratus, banyak ratus jugak le duit keluar 😛

Punya main laju aku shopping. Kalau ikut nak duduk lama lagi kat kedai tu. Koman- koman terai la kasut kan 👻 tapi mengenang check out laju-laju la aku balik ke bilik semula. Nasib hotel ni tak dekut bagi late check out sampai jam 1.