Wednesday 27 October 2010

Before kol 7 aku dah tercongok dekat opis macam biasa. Tengah aku menyanyi gumbira, aku nampak my bos dengan lajunya menuju ke cubicle aku, lalu konversasi ini pon terjadik..

Boss : Hang kena p kursus kan?...
Aku : Aaaa?
Boss : Hari ni, dekat HQ..
Aku : Aaaaaaaa?
Boss : Kol 8 start.. sempat lagi kot
Aku : Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?

Saper la yang bijak laksana bulan suh orang pegi kursus tapi hari kurus baru nak inform nih. Aihhh...Gigit kang baru tau.

Tapi thanks la to orang yang arrange aku pegi kursus tu sebab aku sempat shopping sakan dekat muaz textile kat jalan TAR. Aku da beli tudung yang banyak. Kira lah kalau lebih 10 helai.. tak banyak aper. Kalau bawak mak aku g kedai tu mesti sakan. Murah amat. Aku beli tudung lycra yang ader anak tudung skali tu baru 7 hengget jek. Kat luar mau 10 - 15 hengget kot. Cumanya aku tak berkenan dengan anak tudung dia. Aku tak kira la fesen, tapi nimang huduh aku nengok orang pakai. So, aku pakai tudung dia jek. Senang sebab tak yah pakai anak tudung & tak yah iron. I Sarung and jalan jek.. thanks la pader saper yang design tudung tu. One day kot2 ader lagi yang creative, buat la tudung pattern cenggitu tapi tepi tudung tu tanak ader jahit lipat.. aper ntah orang panggil.. kelim kot.

So.. next month aku akan bizi amat la nampaknya. Tadi AF1 call, tanya aku nak pegi Melaka tak 8-10 hb.. kursus risk assesment.. wahah.. dah le 2 sampai 4hb aku kat Terengganu.. 10 pai 12 hb kena audit stor cawangan lain. Pastu boss aku da calon my name tuk audit projek belah selatan sometimes middle November.. Merantau jek la kerja aku.. Tapi yang betulnya aku malas sebab tempat kursus tu Melaka... tempat jatuh lagi aku tak maw kenang. Hahaha..