Thursday 14 October 2010

Quotations fevret terkini aku "Not in a million years". Kena baca with British accent. Aku dengar satu song ni, singer dia English. Tapi every time nak sing along je, part yang paling lancar aku sebut cuma tang "Nout ien a mill-yeon yea- rss" ni jek. Balik-balik pon aku rewind, still part ini jek yang aku cemerlang. Mungkin memori dan sebutan aku da degenerated kot. Tau la da tua ni.. kann..

Subuh-subuh aku da kena gelak bos.

Boss : Hang nak p miting ni, semalam ke hari ni?
Aku : Eh! Hari ni boss
Boss : hang tulis 13 Oktober?
Aku : Alaa.. silap tulis la pula boss.
Boss : Hahaha.. aku ingat aku yang salah date..

Time tu belomm pun pukul 7. Boss aku bukan apa. Dia saspen sebab dia pun ada miting. Sah la aku memang dah tua.. hahaha. Sama la kita bos!

Hari ni aku seharian dekat site. Tiada yang lagi mengujakan selain berada dekat site. Rindu pula jaman-jaman aku jadi kontraktur. Especially bila ada memori daun pisang. Ahahaha..