Friday 15 October 2010

Semalam aku ada cerita lawak kat tol. Queue nak bayar tol, ada la 4 or 5 buah kereta depan aku. Traffic smooth jek. Lepas kereta depan aku chow, aku pon ready huluq duit 5 posen. Aik! Tak der orang dalam kaunter tu. Aku pandang member, member pandang aku.. kita da salah masuk q ker? Few second pas tu tetiba muncul kepala putih dari bawah tingkap kaunter tu. Tekejutnya aku! Laa.. rupa-rupanya minah tol tu tadinya tunduk, nak amik benda kat bawah kerusi dia kot. Nasib la siang.. kalau tengah malam.. saspen jugak.

Besok Sabtu.. member nak ajak p bejalan tapi aku rasa aku malas nak kuar. Insaf sekejap.. ahahah.. Lagipun kat umah ni, apa lagi yang tak der.. Sate jek kot yang tak der. Tetiba teringin nak makan sate lagi. Sayap ayam lagi.. spaghetti ngan pizza kat Little Italy lagi.. sadaaaappp nyeeeee... lapauuuuuuuuu!!!