Monday 25 October 2010

Hari ni dah gaji. Since aku betul-betul berazam nak pegi melancong, aku rasa eloklah aku start ikat perut. Kalau tak, berenang la aku balik malaysia nanti. Yang paling tak seronok kerja dengan kerajaan ni, tang ujung bulan dan ujung taun. Hanya orang gomen sajok yang tahu.

Dan hari ni, termaktub la as hari paling miskin dalam sejarah hidup semenjak aku bergelar gomen officer. I was left with 3 ringgit jek, sampai nak beli eskrem kat mcD kat bawah opis ni pun tak mampu! Gila miskin.. hahahaha. Soma ni gara-gara sebab aku yaklah seorang yang amat la tak suka nak beratur dekat atm. Benchi amats! Bila macam tu, ni la jadiknya. Umah aku ngan atm tu berapa langkah la sangat, kat bawah opis ni hah, belambak atm machine tapi aku M.A.L.A.S punya pasal.. toksah cakap le.

Semalam aku dah shopping sakan. Berbotol-botol aku beli sauce speghetti tapi nak masaknya ntah le bila. Peti ais aku yang cenonet tu macam da tak muat dah nak sumbat.