Tuesday 26 October 2010

Tadi g miting dekat site. Next week seminggu la jawabnya aku tak lekat dekat ofis sebab aku bakal meraikan pre-depavali dekat Ganu.

Tadi buat lawak kereta. Orang da elok-elok arrange aku naik dengan keta lain, aku g hijack keta team lain. Kompiden je duduk dalam keta tuk orang lain gara-gara berat mulut nak tanya sapa nama dreba tu. Wahaha. Wakaranai!

One of the gang nak resign, nak pindah kat kementerian perikanan. Aku gemor la joke dengan dia, usik dia nanti skop kerja dia jaga ikan je la. Marah dia.. heheh. Tapi bila sebut bab ikan, nama aku tatap naik sebab dorang suka kaitkan aku dengan 'anak ikan'. Sabar jak la! Aku tak selera la dengan anak-anak ikan ni. Haha.. Jahat la dorang nih.

Aku memang selesa mix dengan bebudak lelaki yang muda dari aku, aku seronok sebab aku takder adik lelaki. Especially sebab aku bule buli dorang dan aku memang suka buli budak.. ahaha. Nak buli budak pompuan, kang menangis plak. Nak buli adik-adik aku yang semuanya pompuan tu memang tak dapek sebab dorang pun kaki buli. Aku tak favor abang muda ni sebab dorang muda. Some guy mungkin prefer pompuan lebih tua sebab dorang ni matang & stabil tapi pada pompuan yang lebih tua ni pula, dalam story ni merujuk kepada aku la specifically.. A younger boyfriend could be 'kawai' and entertaining sebab dorang tak matang or else they could be a 'liability' sebab dorang less matang than aku. Aku memang tak pernah le bercita-cita jadik second mak or kakak pada boyfriend or asben aku, nor did i want to be leader dalam relationship. Never! Kalo lelaki yang lebih tua pula, walaupun matang tapi aku  tak favor sebab i am not looking for another father. Cukup la my dad tu je my ayah. Besides, they came with liabilities... certainly not interested nor interesting! Haha..