Tuesday 19 October 2010

I am having a light migraine. I didn't overuse my head but I wonder why migraine still loves me? I love you both eyes, but you are killing me. And you, my back, I also love you but you, too, is killing me. The three of you, please don't be bad...

Hari ni aku berjalan-jalan cari hal dekat putrajaya dan cheras dengan ZA & my boss. Boss nak tengok projek saket aku ngan ZA. Nasib mood dia baik, kalau tak, maw aku kena maki sebab tak ingat jalan nak g site! Berapa kali pusing kat Precint2 tu.. nasib le kitaorang jumpa site yang-aku-jaga tu akhirnya. Tengahari boss belanja makan dekat Pantai Dalam.. a good place to enjoy good lunch tapi aku tak taw nama kedai tu. Takper.. sok2 aku tanya inchik dreba. Sedap lagi selesa.

Ibu bagitau dia nak sambung master.. dia ajak aku sambung skali. Huhu.. yang dia tak taw, aku memang da kena call tuk interview for enrollment dekat UPM tuk sem ni, tapi aku tak pegi. Kebetulan time tu bizi amat, at the same time tengah try tuk figure out a plan, the one plan that is going no where, which I knew it now. So for next year aku plan lagi. Aku sure amat next year tiada lagi anasir-anasir yang menganggu fikiran.

Well.. When you are single and you don't think much nor did you let others take control of your thoughts, life became easy. Bukan hanya sebab tu, maybe sebab personaliti dan pembawaan diri kot. I always have a  reason to smile.. though life is hard but I never sabotage myself. Tak yah story banyak, semua pon bule nampak dari muka, except for the part time2 light migraine datang melawat, itu time sah muka aku asam sket.. and kedegilan aku untuk tidak berada di opis lepas 4.30 pun menyumbang kepada less stress. I definitely enjoy life to the fullest what.. tapi M.A.L.A.S is the right words la tuk explain what happened to me.