Wednesday 20 October 2010

Saket gigi la pulaa.. jahattt gigi nih!

Ari ni J-card day.. berduyun la orang mengunjungi Jusco yang menjadi tempat persinggahan aku hari-hari. Tadi aku singgah jugak kat Jusco, kot-kot ader offer baju. Currently aku gila dekat baju kurung ngan tudung yang ala-ala lycra. Sebab? Sebab aku benci amat iron baju. Aku ingat da beli steam iron, mudah le keja-keja mengiron baju.. tambah leceh ader! Before iron nak kena isi air.. da abes iron nak kena buang air dalam iron. Dah la kena berdiri time mengiron, bukan kaki yang lenguh, tapi si lengan yang tak der muscle tapi banyak lemak ni.. lenguh oke.

Time raya ari tu aku ada cakap la kat my mom.. aku nak amik amah sorang tuk jaga makan pakai aku. Next raya aku kater kalau aku bawak balik bibik, nanti mak ader assistant time raya. Belum sempat aku habiskan story angan-angan mat jenin, mom da fire & ceramah aku kaw-kaw. Mak aku nih.. dengki la tuh! Malas amat bab iron baju. So, sekarang ni aku pakai semua yang 'bergetah', lengan tak lenguh, bil letrik pon kurang. Giler mahal bil letrik ngan air kat umah ni. Dulu time kat umah lama, air dalam 12 hengget jek sebulan & api dalam 30-40 tapi dekat sini.. aku rasa api dalam 40-50.. air pon samer. Tak paham lah aku.