Tuesday 29 September 2020

Ariani Ariani


Amacam? Mengancam kan harga sebenar tudung Ariani ni. Kalau aku cakap aku punya koleksi shawl diamond cukup la tuk 44 hari berpantang dengan Ariani.. ko boleh kira la berapa hebat aku invest dekat Ariani.. muhuhahah.. tapi itu kalau kira harga asal ka. Aku tak pernah lagi la beli dengan harga asal.. gilos apo!!

Aku perasan strategi jualan Ariani ni dorang letak price tag banyak itu tapi harga jualan half price.. sale nanti half price lagi. So bagi aku yang memilih kualiti berbanding fashion, aku cuma akan beli time sale. Kalau yang utamakan fashion tu dorang tak lalu le pandang koleksi lama.. mesti mau yang baru keluar punya. Aku ni pula memang spesis tak amik port fashion or style apa yang tengah in at the moment.. asal murah dan menepati kualiti yang aku mau.. aku oke je. Tudunh 298? Memang gilos la kalau aku beli kan.. ahaksss. Dari beli selai tudung dengan rega itu baik le aku beli 3 lai baju kurung saiz xxxxl.. ahaksss. Pada aku actually memang worth sangat la beli Ariani sebab tudung tak jarang dan boleh pakai labuh.. patuh syariah.