Sunday 7 March 2010

9.35 i woke up.. tanpa ku sedar kaki da tekan minyak keta to head to midvali. Jalan2 cari pasal tengok barang2 umah.

Nak dijadikan cerita. Aku konons nak berlatih la agar ngak sesat besok. First junction head kiri --> 2nd junction head kiri --> 3rd junction head kiri --> i am nowhere! Damnn. Masuk Pantai Dalam & kena bayar tol 1.60.. geramm pulak raser ati. Nasib aku bawak spek mata.. Dari kena bayar 0 ringgit.. kena bayar 1.60 sen.. geram la jugak, tp still few times better then my first day of sesats. Hate it!

Sampai dekat midvalley... jenuh pusing2 cari parking, finally dapatlah juga spot yang paling strategik. Bukan takat depan pintu masuk, malahan tak payah pusing satu round midvali smata2 nak kuar dari area 2.

Mr ketuk sms.. budak ni, ujung minggu pun nak sms.. Nak join aku jalan2 cari pasal. Minda aku ni asyik terfikir nak balik umah je. Tapi before balik 2, dalam pada tadak moni aku sempat la jugak sauks satu buku yang reganya beberapa sen lagi nak seratus. Kalo beli lemari, da dapats satu oke!