Thursday 4 March 2010

Petang tadi patutnya ada evaluation dekat site, suddenly agent keta call bagitaw keta aku da sampai. Yippie yippie yue.. So aku suh ler adik no 2 aku g buat evaluation sebab aku da berkobar2 nak g amik jugak keta. Mintak izin dekat bos, then terus chabut g stesen komuter.

Sejam lebey jugak ler perjalanan aku g komuter port klang. Agent tu pick aku kat stesen then bawak g warehouse dorang. Sampai2 je, tengok dorang tengah try nak idopkan Wira yang baru kuar dari kontena. Nasib keta aku steady.

Aku tak sempat pk nak ajak orang temankan aku sebab tetiba je. Kalo ikutkan da ada yang berjanji nak menemankan aku. So, dari pelabuhan klang tu aku drive sorang2 dengan macho dan bertemankan gps. Bukan gps besar 2, gps kat henpong jek. Sungguh ekselen la gps aku tu sampai tak sesat. Dalam kol 4 setengah aku selamat tiba dekat umah.