Sunday 14 March 2010

Dekat 4 suku sampai umah... cuak jugak jem time nak kuar midvali tadi. Tulah.. koncho suh zuhur kat midvali jek, aku tanak pula. Ader sorang member ni awal2 pagi da try call. Dari petang smalam dia try call aku tapi tak masuk2. Dia ingat aku merajuk sebab petang tu tak jadik kuar gara2 dia kena g umah nenek dia. Aku da cakap aku ok jek, aktuali aku lagi suker sebab kansel. Nanti aku mati kutu. Tau2 jek la aku ni bukan le friendly amat & suker ngan aktiviti jalan2 cari pasal dengan someone yang aku tak close. Maw banyak kali juga aku dapat miskal dia dari petang tu. Aku buat bodo jek. Kesian pulak tapi nak buat camano.

Tadi aku kuar ngan salah sorang koncho kat opis. Dari jemaat tu dah janji. Kuar berdua. Aku suh dia menyamar nyah kalo dia takut kena gossip.. hahaha. Kalo aku, aku memang tadak hal sebab bagi aku semua pun kawan2.

Tengok Alice in wonderland lagi. Sampai2 umah, dapat sms dari koncho tadi.. dia tanya boring tak g nonton dengan dia. Hahaha.. budak ni ruper2nya ghisau kalo2 dia dah memboringkan aku. Dia memang dull sikit. Lurus jek.. Tak macam ayah ngan rakan sebaya aku sorang lagi. Ngan mamat tu, even dia muda tapi you dont feel like it. Dia ni poyo sebenarnya tapi.. hahah. Ok la. Kalo orang cam dia ni yang tackle aku, percentage nak dapat tu ada la. Tapi percentage nak dengar ayat 'i'm not interested anymore' after a few days or weeks tu pun tinggi le jugaks.. taula aku ni jenis yang suker bebenor nak buat rationalization which makes even aku suker someone or something, kalo aku rasa tak berbaloi aku tak mau juga. Kekekek.. Dengan ayah, even dia da kawen tapi kalo ngan dia teraser cam lepak ngan kawan2 pompuan jek.. Idak le sebab dia aww ke.. Haha.