Thursday 18 March 2010

Hari ni meeting the whole day.. it was supposed to be continued at 8.30 tapi urusetia decided nak habiskan. Dekat kol 7 la juga meeting habis. Aku direct g makan malam. Pas makan, kelam kabut naik bilik & tukar baju then g pantai tengok sunset & amik gambar. Tapi tak dapat capture gambar yang santek sebab aku terlambat gara2 singgah makan tadi.





Lepas mandi2.. ngantuk pula rasanya. Tetiba teringat offer member tuk g sesi menyumbang sora. Turunla gi jenguk bebudak nih. Bla bla bla.. tak sengaja terjoint plak ;p Nasib la sumer sporting. Memang yang turun tu sumer jenis artist toilet lah. Tapi ada this girl, sora memang sedaps. Spanjang aku g kotak merah, 1st la ni aku dengar sora pompuan dan lelaki yang memang sedaps banget. Enjoy giler la. Siap ada yang pasang lighter, konon2 ala2 konsert. Sound system tak lah nak kata best, tapi aku pun teraser betul2 macam dalam konsert you! Awws.. aku ni jarang memuji orang oke. Kalo aku puji tu, memang lah memang korang memang best.

Sedar2, da kol 1 lebih baru kitaorang abis. Orang da nak tutup kedai da. Singgah  minum dekat kedai kopi plaks. Borak2.. Pastu ada yang tanya aku soklan berikuts.

 Mr : Awak tanak masuk AF ke?
Aku : Aaaa? hahaha
Mr : Saya serius ni. Masuk la AF. Saya boleh jadik manager.
Aku : Heh (sengey jek la)

Da tua2 ni, tak kuaser aku nak carik glemer murah. Sora pun cam katok jek. Tadi aku di'offer sebungkus Twisties sebab menang penyanyi terabek konon..  Ahahhaa. Twisties tu aku tolak, tapi biler dorang goyang fringles, laju jek aku g amek. Aku rasa sora dak pompuan tu lagi sedaps. Voice control dia memang mantaps. Tak terpele'ot langsung spanjang dia nyanyi. Kagum jugak la aku sebab dak tu reti nyanyi banyak lagu.

Kalo aku, itu2 jek la. Favorite, lagu Shakira - Underneath your Clothes. Kalo nak test low note, aku nyanyi la lagu un-break my heart. Kalo tekak ok, aku ble achieve note rendah 99 - 99.99% perfect... Cheeewah! Tapi lagu tu memang serendah2 note la bagi aku.