Monday 29 March 2010

Will i or will i not apply for leave tomorrow?

AF1 is sick. KBro is also on leave, his late mother passed away last week. I received a call from PM team informing about meeting tomorrow and the next day. And.. i also have one meeting to attend at Putrajaya tomorrow. Aboss's paperwork is not finish yet. I have to move out from tis house as late as tomorrow. Masamana ni?

Malam, aku ajak adik teman g hantar sket barang kat rumah baru. Adik ni yang aku sengal bukan apa.. awek spotcheck dia. Every x sampai 10 minit call. Dear pompuan2..tolooongggla! Toksah le korang nak memenat2kan paler spotcheck memanjang. Cuba2 la bawak relax. Lagi ko tau apa dibuatnya, lagi la ko sakit jiwa. Yang bodo nak p memeningkan paler buat apa. Xpahamm aku pompuan2 ni. Bukan takat adik.. rame la jugok kawan2 lelaki aku yang mengalami keadaan gitu. Yang jantan ni pon satu.. pompuan ni kalo x di tackle ngan baik.. x pening melayan ngada2 dorang, silap2 ko kena tinggal plak bang.

So, sok aku cuti jek la. Kang aku tak pindah.. melayang 340. Kalo gomen nak bayor tak pe la jugak aku nak bersungguh2 pk pasal keje time2 gini. Lantak ler korang. Tadi pun aku kena cover report orang sebab pengarah mintak. AF1 tadak, bos pon tadak.. elok sangat le. Aku pas summary sekeping jek..xder surat, xder apa. Nasib ok..kalo cerewet bagai.. aku suh jek korang buat sendirik.

Aku g Hq.. sms ibu. Kebetulan ayah pun tengah lepak kat opis ibu. Pas antor report, kitaorang kuar makan ikan bakar. Time nak balik..ibu nak ajak singgah the mall jap, skali jem laa.. so ayah kater elok anto aku p midvali terus. Skali jem jugak. Last2, hanto g KL Sentral.