Wednesday 24 March 2010

So dang sleepy.. kol 4.30 aku da cabut, macam biasalah. Kol 4.45 sampai umah. Singgah beli nasi lemak depan gate umah --> beli ayer halia kegemaran --> tercongok depan komputer. Malas nak buat keje dekat opis sebab jiwa aku dah kat rumah. Lagi pun, tak kuasa nak  buang masa dekat jalanraya. Datang awal, balik awal. Dulu tem keje dekat LA pun sama juga. 4.52 otak aku da shut-off. Apa2 hal, aku buat kat umah je.

Bebudak ni pon ada gak yang keje sampai lewat malam, tapi kat unit aku takder la yang serajin tu. Masalah dia bukan rajin @ tak. Ada tu, time keje dia tak keje.. time orang tak keje barula dia sebok nak bekeje. Salah saper. Kalo tem keje curik tulang.. pandai2 la ganti. Style aku, 6.55 pagi aku da start keje sebab aku taw aku akan mencurik tulang tuk mengisi perut. 4.30 sharp aku mesti balik. Ada juga lah masa2nya aku tercurik lebey masa.. ahah. Tapi dua 3 ari ni aku memang ngantuk gara2 tido lewat. Nasib aku bujang, kalo da kawen.. mau asben aku suh aku buka opis je dekat umah. Oppss.. tak siap la aktiviti menyemak kalo aku tulis pepanjang nih.

Next week aku nak pindah umah... yaayy.. Barang2 tak pack pon lagi..