Wednesday 8 December 2010

30 is a a great number tapi bila tengok orang yang berusia above 30, aku rasa dorang dah macam makin kureng hot! Seriously! Haha.. Sama jek perempuan or lelaki. Still, there are women yang umor the above 30 still nampak younger tapi aku tak nampak la pulak pada lelaki. They will look different.

Next year aku da 30. Yeay.. Tak sangka dah bulan 12..rasa macam sekejap jek masa berlalu. Bakal menjejak umor 30 taon, da 2 kali plan nak kawen and now still single-but-not-available! Walobagaimanapun, malang sekali sebab kerja pun bukanlah priority dalam hidup aku. Even tersenarai dalam top list, to have a simple life adalah perkara yang paling penting pada aku. All i ever wanted is a simple and uncomplicated life. I wish to stay happy on my own way, just like now. Kalau tuhan bagi aku peluang redo semula hidup ni, I still choose to be me =)