Monday 6 December 2010

Semalammm yang hangat! Pinjam fevret quotation Paly jap. Kol 7.30 aku da gerak dari umah menuju ke tempat bekumpul, somewher kat ulu yam. Luckyly gps aku behave, so aku sampai exactly at the promised time and place tanpa sesat. Aku membontot le mana2 keta yang slow & drive dengan speed 50 km sejam sebab takot sampai awal sangat.

Gila seronok.. Tapi rugi sebab aku tak join dorang mandi gara-gara malas nak panjat tangga yang tingginya ala2 kuil batu caves tuk p amek baju dalam kereta. Takat p tempat yang cetek jek la. Cedeyyy! Tapi enjoyy. Usaha aku tuk mempertahankan kekeringan baju hampir tercabar dek gara2 dengki nak join dorang main air kat tempat air yang deras. Hampir gak aku jatuh dalam air. Konon nak melompat atas batu, skali tepijak tempat belumut. Saket gila kaki. Sengalnya terasa sampai ke hari ni.




Ari ni aku tak keje. Mari merehatkan badan dan kaki yang saket. Sambil2 tu, aku dah khatam donlod 16 episode of you're beautiful & 10 of kimi wa petto. Internet connection aku pun behave lately. Dia macam taw2 jek aku plan nak tukar plan tu hari.

Tengok kimi wa petto nih.. Dengki plak sebab dia ada a cute boy as her pet. Nak pet cam Matsumoto Jun!! Marah ibu nanti.. Heh. Korea pon nak buat citer ni, kononnya adik geun suk da kompem jadik pet. MatsuJun ni memang one cute pet, so, aku harap adik geun suk buat yang the best. Gila comey mamat ni sampai muat dalam kotak.. Haha. Adik geun suk aku rasanya lebey tinggi dari Jun.. Macamana agaknya dorang nak masukkan dia dalam kotak. Wonder nih! Tapi aku sapspen gak nak tengok adik geun suk nari sebab dia nari tak comey..hahaha..