Saturday 4 December 2010

Kinda tensih at the moment sebab mata tamaw tutup. Sok pagi nak kena bangun awal g bertoghether-gather kat ulu nih. Silap-silap kang, orang sebok picnic.. aku bizi tido. Wah! tensih!

Tadi layan adik Geun Suk lagi. Aku baru perasan that he kinda remind me of my puppy love, especially his smile and eyes. Yer.. tahu la anjeng tu haram. Heheh.. time tu he is the one and only creature yang boleh buat aku gegar and berdebar. Pinjam kata-kata bos aku "rasa kaki cam tak jejak bumi". Toksah bagi dia senyum, nampak kelibat dia dari jauh pon aku dah cemas. Rasa macam nak tercabut jantung aku kalau dia ada. Time tu budak skola lagi.. innocent! so, since aku sedar diri aku budak itu time.. takat admire jek la. Takder pon terfikir lebih. Apsal aku tak fikir lebih eak waktu tu? hehehe..

So, drama korea tu sebenarnya tak tipu pun bila hero or heroin like Minam dalam You're Beautiful tu rasa jantung dia cam nak explode disebabkan oleh Tae Kyung memandangkan jantung aku ni pon pernah gak experienced rasa macam nak terkeluar tu.

So, kesimpulan dia, walaupon kita minat hero yang emsom, come, putih, tinggi & dahi licin.. tak semestinya dalam real life kita akan pilih orang yang seangkatan dengan creature yang emsom, come, putih, tinggi & dahi licin macam aktor tu sebab soal hati tiada sapa pon taw. Ya.. macam takder kiatan kan dengan entry aku kesimpulan ni. Hesh! Ni semua mata la ni punya pasal. & senyuman Geun Suk.. and kerut dahi Dong Wook.

Kesimpulan dari kesimpulan.. bila aku nak tido?!!!!!!