Friday 3 December 2010

Abes merengsa muka aku gara-gara mandi steam tadi. Cop. Merengsa tu apa eak? Hahah.. Tadi aku g buat verifikasi stok kat cawangan orang. Cam ntah apa2 jek p kira stok kat stor. Yelah, kira da membazir kepakaran dua engineer mekanikal &elektrik yang tak ler berapa nak pakar pon. Tapi. Still. Bazir.

So, officially.. Dua hari aku hidup tanpa line phone. Kompem berbulu member2, esp kontraktor yang nak kejar claim sebab aku as kaunter pertanyaan tak ble dihubungi. Nasiblah dorang sebab aku takder piagam pelanggan. Kalo tepon tu company bayar, aku tadak hal kome nak komplen. Tapi since tepon tu aku beli dan bayar sendirik, suka ati aku le kan. Apahal kome nak hangen, kome ke yang bayar? Hahaha.. Tadi micro sim adapter aku da sampai. So, phone aku da ble function la. Tu pon kalo aku tak insert kat ipad ni. Muhuhahaha..