Wednesday 29 December 2010

Tak faham kenapa aku asyik mengantuk jek dua tiga hari ni.. aishhh!!

Claim si kawan tu aku da berjaya settle. Yeayyy.. Tadi aku lepak miting. Yer... miting tu pun di kira lepak gak. Ada la one of this doctor, pompuan.. a pengarah which is a Datuk. Tapi kalao tengok muka, nampak muda lagi. Wah! Jeles I dengan kemudaan beliau. Hahaha.

Besok aku nak wat aper ye? Cheee.. macam tak de kerja jek padahal drawing banyak je aku tak belek lagi & SKT aku pon tak settle gara-gara aku punya status kat Hrmizz now is PUTUS SANDANG! Unbelievable kan. Sapo la yang kejam kat aku ni. Now tengah layan Bandage.. kalo aku buleh ader pet macam Sumire Chan dalam kimi wa petto, aku tamow adik Geun Suk kali ni. Aku nak wat budak Akanishi Jin ni pet aku. Wahaha.. Even though dia tak le masuk kategori emsem di mata aku tapi his face look 'expensive' dow! So wanna have!