Friday 31 December 2010

Goodbye 2010

Hari ni hari terakhir 2010. Rasa macam sekejap je masa berlalu. Sedar-sedar dah nak menjejak tahun baru. Berlainan dengan tahun lepas,aku memasuki tahun baru 2010 dengan perasaan bercelaru, untuk tahun 2011 ni aku dapat rasa perasaan yang positif. Tambah-tambah bila the one thing yang mengambil masa bertahun untuk aku resolve dah selesai, which buat aku rasa amat amat lega.

Lots of things happened in 2010.. In Life..work.. Dengan berakhirnya hari ni, maka rasmilah aku telah berjaya melalui satu tahun dengan jayanya. Azam untuk tahun 2011 rasanya belum ada. Aku cuma harap hidup aku simple dan aku masih aku, cuma lebih baik dari versi sebelum. InsyaAllah...

As of today, hari yang indah indeed.. Mula la nak melodrama ;) blame KBS sebab siarkan 2010 song festival semalam & drama awards malam ni. Especially now ni adik geun suk standing on the stage winning something i am unable to figure out due to tak de translation. Daaa?!!