Monday 27 December 2010

Ari ni lepak dekat rumah. Tengah fikir2.. besok nak guna ke tak cuti yang aku da apply last week, since my sis pon da balik. Betuah adik aku ni, aku apply cuti nak bawak dia jalan..dia balik U plak. Then, bila toleh claim kuntraktur setebal 1/2 inci kat sebla ni, aku tetiba jek cemas. Ari tu time aku bawak balik, berkobar-kobar nak semak konon during weekend. Sudahnya.. duk jadi perhiasan jek kat atas meja tu.

Ada orang brain-damaged cari aku dari last week lagi. Dia ni memang dari dulu otak dia ada short sikit..emm. bukan sikit, banyak kot! Aku pun tak paham. Malas nak layan.

Nak keluar jalan-jalan dekat luar tu rasa malas sebab panas amat. Jemur kasut, 2 jam je dah kering. Tu laa.. ingat budak skola je ke yang kena basuh kasut. Aku yang tua-tua ni pun kena basuh kasut oke! Saper suh aku beli kasut kanvas. Orang suh pakai kasut pvc or kulit g kerja, aku g pakai kasut kanvas & getah. This type of kasut, sport shoe tapi tumit tinggi.. aku memang gemar gila kasut cengini. Aku rasa ader la 5 pasang kot kat rak tu. Takder ke servis basuh kasut eak??