Tuesday 7 December 2010

Today is Sunday-alike.. What i do? Layan citer Rookies lagi untuk kesekian kalinya. Wahahah.. Walopun banyak lagi citer lain yang aku suka, aku rasa Rookies is still no 1. Maybe sebab sport drama, aku rasa joyous dan bersemangat jek. Everytime tengok pun still dapat goosebumps. Kali ni da masuk kali ke berapa puluh ntah aku tengok citer ni.

Baru pas bekfast.. Kalau kol 2 petang kira bekfast lagi ke eak? Heh. Bukan sebab aku baru bangun laa.. Awal lagi dah bangun tadi. Bukak2 mata terus on RMVP player yang baru jek dibeli ngan rega 65 hengget. Murah giler sebab offer. Cinoet jek, 2 inch.sq.. Tapi berbaloi2 sebab ble direct tengok movie dari external drive. Gambor pun chantek.. Ble play subtitle, view gambar..dokumen & dengar lagu. Kebetulan plak aku baru pas donlod bersungguh-sungguh semalam kann.. Lagi la seronot.

Aku rasalah.. Antara citer jipun ngan korea.. Senang lagi nak paham orang jipun cakap sebab lidah orang korea bebelit. Gila susah nak cakap sampai aku tak dapat detect the easiest words like kata ganti untuk "aku & kamu"!