Thursday 17 August 2017

Android Box


Lupa lak nak tulis pasal ni dekat sini. Akhirnya android box aku ni kembali juga ke rumah setelah lebih 2 bulan dia bercuti dekat bengkel tuk sesi pembaikan. Masa nak collect ari tu orang tu  cakap akak amik set baru la ye. Agaknya sebab tak worth kot dia nak baiki.. so ganti baru je terus. Thank god la sebab this device rosak masa masih dalam waranti! At least tak la rasa membazir sangat RM199 aku melayang masa beli dulu. Kalau beli online kat Lazada, ble dapat lagi murah tapi yang aku tengok tu semua takde warranty. Kalau ada  pun takat 6 bulan je. Sebab tu aku decide beli dekat Lowyat masa tu.. pricey tapi bila dah rosak macamni baru la rasa yakin, betul juga decision aku hari tu. Actuallynya aku memang dah android tv tapi saja beli satu android box untuk dekat bilik. Berbaloi sangat la sebab dapatla si Hannah tengok Ryan Toys Review dia dekat You Tube. Hari2 oke dia tengok si Ryan tu.. dah macam rutin wajib pagi petang dan malam.. adoiii laaa