Monday 21 August 2017

Kuching I Come!

Tengok keadaan si Hannah macam ok, aku decide untuk menunaikan tanggungjawab aku sebagai pekerja. Si Chemba akan bawa dia ke klinik pagi ni. Dalam kol 7 lebih aku naik grab teksi je g TBS. Malas nak fikir kena menapak naik lrt. Hari ni driver teksi aku lady driver yang friendly. Jam 7.30 aku sampai.. plan asal nak naik jetbus je direk ke KLIA tapi aku decide naik ERL je considering kalau naik bas aku kena tunggu lagi 30 minit kat TBS sebab bas jalan jam 8 pagi. Walaupun sempat actuallynya.. aku malas nak buang 30 minit aku tu kat TBS. Lebih baik naik ERL then lepak dekat KLIA.. lagi selesa. Flight aku fly pukul 11.30 pagi, dalam pukul 2.30 sampai hotel. Kiranya ada la masa lagi tuk rilex2 dalam bilik before sesi discussion yang dijadualkan pada jam 4.30.

So.. inilah venue discussion kitaorang petang ni, dekat restoran Dayang Salhah, The Hills, Kuching. Bos decide buat secara santai je.. sambil2 melantak. 
Kalau dah namanya sampai Kuching, wajibla kan makan menu orang Sarawak.. laksa Sarawak. Apa matcam? Mengancam tak? Pss.. memang sedap tapi sedap lagi kot yang aku masak sendiri guna paste laksa beli kat apot ari tu.. ahakkksss!!

Lepas habis discussion, aku balik bilik. Bos ajak dinner tapi aku malasss. Aku nak cover penat tak tidur sebab monitor si Hannah demam. Lagipun biarlah dorang kuar dengan aman sesama lelaki je. Nak tengok bola ke.. tengok apa ke.. tak yah la ada aku sang perempuan ni nak nyibuk bagai. Sudahnya oder room service je. Harga makanan untuk room service kat Hotel Pullman ni boleh tahan juga mahal. Range from RM28++ ke RM70. Untuk malam ni aku oder ayam penyet spesel. Sedap tak? Sedapppp dan puas hati.