Thursday 10 August 2017

Ultrasound Leher

Hari ni aku appointment ultrasound. Kalau kau ingat ultrasound tu cam ultrasound perut masa mengandung yang takat urut-urut manja je dekat perut kau.. kau silap. Sama macam aku silap. Apa yang aku ble cakap is aku lebih rela duk dalam mesin mri yang bising tu dari kena ultrasound lagi lepas ni. Sakit weih leher aku.. dia tekan macam nak penyek rahang aku dibuatnya. Kalau tak jumpa apa yang dicari.. merasa la kau duk melangui kepala macam aku kena.. setengah jam ok! Bantal kat leher.. pala dongak ke atas sambil tu doktor tu sedap la tekan dan penyek2 tulang rahang ko. Sakit kott!!! Dah la aku dapek doktor pompuan yang suka mendengus. Panas dia mendengus.. tak nampak benda yang dia cari kat leher aku dia mendengus.. stress pula aku dengan perangai dia. Hahaha.. macam nak je aku suh p belajar adab dan sopan santun.