Saturday 14 October 2017

BP Ku Kembali Lagi


Inilah wajah happy kami before memulakan perjalanan cuti-cuti Malaysia ke selatan. Bukan kami je happy, pie ni lagi happy rasanya. Hahahah.. Kali ni kami menuju ke Batu Pahat, taman permainan masa jaman U la katakan. Esoknya pula ke Melaka dan next ke Alot Gajah. Waze kata perjalanan ke UTHM 2 jam 30 je tapi kitaorg biasalah.. iklan banyak. Dekat 4 jam la juga baru sampai Parit Raja. Sampai2 terus g makan dekat pesta konvo... ahaksss. Jaman aku dulu pesta konvo dia sayup2 je.. haha.

Tujuan kami je UTHM kali ni sebab nak meraikan my sis yang konvo akhirnya. Kalau hari tu trip ke UTM jadi sesi mengenang jaman belajar 2 adik aku yang belajar di sana + 2 adik ipar + 1 laki aku, 1 je oke.. hahahaha. Ini kali pula turn aku ngan 2 lagi adik aku as budak Kuittho aka UTHM. Last aku kemari tahun 2004, time grad. Aku habis belajar end 2003, grad 7 bulan kendian. Aku ingat sangat sebab aku dah dapat koje masa majlis konvo tu.



Macam aku yang banyak berubah, UTHM pun macam tu juga. Dulu ada berapa blok je.. now dah besar. Kalau dulu ada 1 fakulti je, now dah ada beberapa. Sempat la juga pusing seluruh kampus tadi.  Pastu kitaorang gerak ke BP, mula2 ke BP Mall. Jaman aku dulu ad Summit je.. BP Mall ni xde pun lagi. Pastu kitaorang ke Old Street Commercial Centre, what a nice place tuk lepak.
 
 
 
 
Dari sini kitaorang balik ke UTHM hantar my mom yang dah tak sabar sangat nak balik. Letih kot sampai makan pun tak nak. Dari UTHM, kitaorang singgah makan nan cheese kat restoran Nikmat Tandoori di BP. Meleleh wa sakap lu!




Pastu konon nak p Glow Park, Wetworld. Sampai2 je hare gelap gelita. Rupanya dah tutup!
Dari sini kitaorang balik ke UTHM hantar my mom yang dah tak sabar sangat nak balik. Letih kot sampai makan pun tak nak. Dari UTHM, kitaorang singgah makan nan cheese kat restoran Nikmat Tandoori di BP. Meleleh wa sakap lu!
Pastu konon nak p Glow Park, Wetworld. Sampai2 je hare gelap gelita. Rupanya dah tutup!