Thursday 19 October 2017

Hannah Demam Day 3

Macam ni la muka dia as of semalam.. alahai.. kesian betul dia. Moga cepat sembuh la kamu anak ku..

Hari ni aku ambik cuti je.. walaupun aku sendiri rasa nak pitam petang tadi maybe sebab kurang tidur jaga Hannah demam, aku gagahkan je drive ke klinik. Beratur panjang masa nak ambik no, tunggu lama nak jump doktor dan tunggu lama juga untuk ambik ubat sebab sistem problem. Aku benang dengan si Chemba.. aku suruh dia bawa ke klinik petang dia kata ok. Tapi dah pukul 2 lebih masih nak golek-golek macam nak tido. Aku memang pantang kalau orang slow ni.. aku siap kan semua terus bawa Hannah keluar je.  Sakit hati.

Macam nak pengsan juga la aku tadi tapi aku gagah juga demi anak. 

Semalam Hannah kata goodbye dekat aku. Takde pasal2 tetiba je.. mana lah hati ibu aku tak berkocak. Ibu ni memang suka kot fikir bukan-bukan, tapi itulah ibu. 

Lagi la aku susah hati sebab aku tengok result darah Hannah, ada few yang di bawah range normal. Bila jumpa doktor, doktor pula kata di suspected denggi! So esok kena ambil darah lagi.

Alahai.. tadi pun dah meraun nak ambik darah.. esok kena lagi..