Sunday 15 October 2017

Melaka Kami Datang

Ini gambar hotel yang kitaorang duduk di BP, The Silver Inn. Interior dia cantik, vantage theme. Rega pun murah, RM75 je semalam oke! Tak jauh dari area BP Walk. Before ke Parit Raja tuk jumpa my mom, kitaorang ronda BP dulu cari asam pedas. Google kata Asam Pedas Mak Limah antara yang recommended, sampai2 restoran penuh ya ampun. Siap ada yang q lagi. Kalau diva macam aku, memang tidak la aku nak tunggu kan. So we went to Yana Asam Pedas, pun among yang recommended juga.












 
Lepas melantak, aku ajak si Chemba g ronda ke Wetworld, supaya tak kempunan nak tengok Glow Park.
Kecik je pun actually Glow Park tu..


Dari situ kitaorang ke Parit Raja.. g makan dekat Pesta Konvo then g hotel jumpa my mom dekat Hotel Pintar. Pastu kitaorang gerak ke Melaka tapi before tu sempat la ronda Taman Manis, tempat aku duk menyewa dulu. Omg, teringat aku kena tangkap oleh Jabatan Agama dulu. Hahahaha.. masa tu tengah malam. Kawan aku tu datang jumpa aku jap kat depan rumah.. kat luar pagar rumah dan bawah lampu jalan oke. Dan kat area2 depan unah aku tu pun bukan takde orang langsung, ada je yang lepak. Boleh2 aku kena hangkut ngan member tu g JAIJ.. time tu plak kawan je pun, belum apa2 lagi. Kena kaunseling je la sebab orang tang tangkap tu pun tahu kitaorang tak buat apa yg mencurigakan pun.. hahahah. Lepas kena tangkap tu baru aku kapel ngan kawan tu.. hahahaha. Tu citer lama, jaman kanak-kanak riang.. hahaha

So, goodbye BP. Till meet again nooo


Kol 6 sampai Melaka, terus g cek in dekat 906 Riverside Hotel. Best juga hotel dia.. tepi sungai Melaka. Harga semalam dalam RM70 je.. berbaloi! Parking pun senang.. Malam kitaorang g melepak dekat Sungai Melaka, ke area menara Tamingsari then ke Dataran Pahlawan