Tuesday 8 September 2009

Awwww...

Hari ni ada meeting... petang pun ader meeting tapi sebab aku taichi dekat bos, dia lah yang attend.. Aku plak kena siapkan menda alah yang tak siap2 tu.. tertekann ii... besok aku kena g mengadap pengarah sorang2.. kalau ikut hati.. aku nak pass jek dekat PA dia sok..

Tadi aderla someone tu panggil nama aku.. for the first time aku dengar.. aww... luruh jantungg ii.. ngan senyuman manis dia.. waduhhh! hahaha... kalau nak cari seband... aku kena carik lerr yang mcm tuh... sejuk mata i memandang... ngeh ngeh

Sedih la plak bila ingat vostro aku tu.. selama aku guna, laptop tu tak pernah lerr mengalami masalah kepanasan melampau.. biarler on seharian ponn... steady jeks.. tapi kawan baru aku ni... saspen nak tinggal lamer2 sebab heating... itulerrr.. bila dah rosak baru ler nak sayang.. Macam tu ler manusia nih kannn... benda yang dah takder..orang yang dah takder.. barulerr nak hargai & kenang... kan dah rugi kalau yang ilang tu barang bagusss punya... muhuhahaha