Thursday 10 September 2009

TANPA IBU DAN AYAH....

Wahai donia... aku sanghattt sedih!!!!!

Tadi dapat berita yang paling aku tanak dengar since the first day aku masuk dekat unit aku... waaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Hari aku bermula macam biasa. Time aku nak pegi minta boss sain report baru aku perasan boss aku cuti hari ni. 2nd boss pula dah pegi melaka... Tengah aku bersenang lenang time lunch, datang sorang mamat nih. Consultant ibu... borak sikitlah punya panjang dengan aku... lebih kot sejam.. letih i!

Petang plak... aku berusahalah mengupdate report aku agar mantepp! Tiba2 aku terdengar abang2 kat opis ni bergossip.. kononnya ader 2 orang baru nak masuk unit kitaorang.. kira pangkat tinggi sikitlah dari kitaorang nih. So.. dua orang dari unit kitaorang pula kena keluar.. aku taklah pegi menyebok dengar... aku g cari ibu dekat cubicle lama aku dulu.. dia tengah tolong member ni check dokumen tender. Borak punya borak, senior2 aku datang & bagitau ada cerita best nak share.. citer pasal gosip tulahhh... Aku taklah bother sangat sebab aku ingat apa2 pun sure lepas raya baru tahu.

Tak lah lama pun aku borak2 ngan ibu...AF1 datang ngan 3 pucuk surat. Hampir gak aku ngan ibu geletek dia sebab dia tanak bagi surat tuh.. hahaha... poser oi! poser! dia duk main teka-teki saperkah yang bakal menerima pink form tuh. Last2 dia unjuk dekat ibu... sah! ibu yang kena transfer... ayah pun kena transfer juga... berkuat kuasa 16 September 2009.. apehall la benghong arrange transfer time raya.. tunggu lepas raya tak boleh!

MAKA TINGGALLAH AKU TANPA IBU & AYAH!!!!!

MAKA AKU SANGAT SEDIHHHH!!!!!!!

Aku ngan ibu takyah cakap lah... ayah pula comes after ibu... kitaorang bertiga nilah yang sama2 tercongok kat opis before kol 7.30.. selalu turun sarapan sama.. kalau bab makan, cakap jer... mesti tak bantah punya... tak berkira pun nak makan dekat mana. Mungkin sebab kitaorang sebaya... so aura tu senada jek.. cheeewahhh...

Ibu mungkin sedih... ayah pula aku tak pasti sebab dia lelaki.. tapi aku memang sedih! sedih sebab aku sorang jek pompuan dekat unit nih lepas ni.. dorang berdua akan melalui hari2 yang baru dan berbeza tapi aku sedih sebab aku akan sorang2 melalui hari2 yang sama, hari2 yang amat bosan dan meletihkan... cuma bezanya kali ni aku sorang2. Lepas nih dah takder teman dah nak pegi menyerang MPH.. bershopping, berkaruke.... berjalan2 cari pasal... melawat Speedy... sedihnyaaa akuuu.....

Kejamnya orang yang arrange dorang pindah... kalau ayah ader, at least taklah aku sedih amat bila ibu tak der... masih gak ader tempat aku nak mengadu domba.. ni amik dua2... apsal tak amik yang lainn! amik aku ker.. pon takperrr as long still dekat KL nih.. tak pun hantar balik Sabah, lagi okek. Aku tak tahu lah besok macamana... ni pun dah nak meleleh air mata aku. Benchi nyerr!