Wednesday 9 September 2009

今天很懒惰 eh! 。。。。

..malaaaaaaaaaaaaasssssnyerrr nak pegi kelassss...

Letih giler kebelakangan nih.. tak taw la kenapa. Tadi aku turun nak g MPH, aku terserempak ngan sorang inchink nih time dalam lift. Dia ni memang suka mengusik aku... kadang2 malas nak layan. Kalau dia naik melawat kitaorang dekat atas, mesti dia tak lupa nak menyakat aku. Dia masuk2 lift terus p berdiri depan muker aku mcm dalam lift tu xder ruang kosong jer.. hampeh. Dekat giler, then bila aku move, dia gelak2.. ader kerr... nasib ader orang sorang dalam tu... kalau x, saspenn i... aku ready2 nak jerits dah.. hahaha.. 2 besok kalau jadik bos aku, naya!

Ngantuknya aku.. macamana nak pegi kelas malam nih... tuluuungggg... nasib kelas ni dah nak habesss..

Patutnya aku ada majlis buka puasa dekat Boulevard hotel malam nih... tapi malas nak attend. Aku suh ayah jek ganti.. makan jek ponnn... bukan apa sangat.. shedapp lagi nasi kerabu mokcik kat pasar Ramadhan... haha.. nak bagi sedap hati jek.

Pagi semalam time dalam komuter, aderla sorang mamat ni. Aku ingat Shirota Yuu yang datang Mesia.. emsemm gila mamat tuh.. dahlah tinggi.. aku raser dia ngan pintu komuter, tinggi lagi dia. Sekali imbas, memang mcm Shirota.. chinese mix omputeh rasanya. Tapi nimangg emsemmm! Untung aku dapat cuci mata pagi2.. ngeh ngeh ngeh