Monday 7 September 2009

Menu baru

Alhamdulillah...

Dah kenyang.. baru lepas makan nasi tomato. Hari ni hari ketiga tukar menu.. semalam buka dengan roti jer sebab malas nak menapak pegi pasar yang dekat tuh. Nasiblah apartment depan umah aku tu bukak parking area dia tuk pasar ramadhan... tak ler aku pening nak carik makanan jauh2.

Pagi tadi patutnya janji ngan ibu nak teman dia buat site evaluation.. dah lawa2 sarung safety boot,bos panggil. Kater dia pengarah dah nak report.. alalaaaaa.... benchi i! So, terpaksalah cancel janji ngan ibu tuk bersungguh2 menyiapkan report yang tak siap2 tuh. Letih oi! Time aku tunjuk report tu dekat bos aku.. bos aku*silap2 pengarah nak yang lagi simple*.. pause.. *kalau macam tu suruh pengarah buat sendiri lah...* aku*hahahahah..

Housemate aku before subuh lagi dah keluar rumah.. hari ni dia nak pegi Hong Kong.. oh! Seronotnyerr la dia dapat pegi Disney land..

Perut dah kenyang nih.. mater sangatlah mengantuk.. keypad netbook ni plak keras semacamm.. degill nih! Blog sambil layan cerita kantonis.. lama sangat dah tak tengok cerita kantonis rupanya.. masih ader la juga tinggal sket2 skill mendengar cakap kantonis nih.. dari kecik memang minat sangat tengok cerita cina.. hari2 menghadap lah katakan.. tu yang my dad hangen ngan kitaorang.. hahahaha..

Oh.. nak setop lah semayang maghrib.. pastu nak tengok rookies before tidur.. lullaby okek! ops.. luper nak citer seswatu.. nantilah..