Thursday 24 September 2009

Mari mengemas

Hari ni tak pegi mana... aku bersungguh2 kemas bilik. This is the only ruang yang aku ada dalam rumah ni yang aku boleh buat ikut suka suki aku. Kalau ruang lain, jenuh la nak berurusan dengan big boss. My sis yang dah nak khawin tu pon, fening nak pk macamana nak buat pelupusan barang2 dalam bilik dia.

Nasib baik bilik aku tak banyak barang. Dan, bilik aku juga adalah satu2nya ruang yang my dad tak kan usik or bagi budak2 ni usik esp yang kecik tu. See... power of the sulung maa.. My sis yang kecik tu, ada ka patut.. my mom tanya.. kamurang x terbau apa2 bau busuk ka dalam bilik tu.. then dia bukak la story. My sis punya ikan peliharaan hari tu melompat keluar dari bekas dia.. si kecik tu duk cari2 tapi tak jumpa sampai busuk ikan tu. Nasib aku tak dek, kalau aku ada... silap2 bukan ikan, si kecik tu yang terkeluar dari bekas.. hahaha...

Yang kecik tu pun dah nak masuk form one next year.. my mom next month nak g naik haji.. tinggallah dia dengan my dad. Luckily juga my 3rd sis masuk poly intake next year.. at least, ada jugalah tukang masak my dad & yang kecik tu.