Monday 28 September 2009

Mickey Mouse?

What a good day...

Aku sampai office awal macam biasa pagi nih. Malasnya menengok opis aku nih... resign kanggg!

P sarapan ngan ibu & ayah dekat McD. Pasni dah tak bley dah... huhu. Bos panggil meeting.. lama juga meeting kitaorang. Dekat jam 11 setengah kot baru habis. Pastu melantak hamper yang ada dekat opis nih. Tak banyak hamper pun sebab pengarah kitaorang tak beraper gemar haktiviti2 hamper2an nih... cayalah puan!

Tengahari pegi makan magi ngan ibu... past tu p perabih duit dekat MPH. Kitaorang sangat kaya, kannnn!!! Ni kes tak sedar diri lah ni... dekat seratus gak shopping buku jek.

Petang tu, senior aku bising,kater aku kejam sebab dia kena p site yang bapak jauh dekat Kapit tu gara2 aku.. haha... aku tak pernah pon pegi visit site yang tuh. Bukan takat tak pegi visit, malah berjaya menolak kepada inchik bos untuk pegi. Bos aku kater, ble nampak buaya tu time naik bot. Eeee!! Lagi la aku serammm. Nasib juga ada rombakan dalam kabinet... eh! unit ;p kalau tak... merasalah aku berkawan ngan buaya... eeeeeee... Tapi aku sangat suka sebab tak payah jaga projek tu... yeeeayyyy!!!

Petang, aku shopping sungguh2 plak dekat area umah. Tak paham aku... kat mv tu cakap jek kedai apa, tapi kedai kat area umah ni juga tempat sopping pevret aku. Bukan takat tu, siap p beli dvd plak. Ni lagi satu yang aku cukop menyampah... beli! beli! beli! kalau aku cop duit takpe lah.

Makcik aku datang amik kueh kiriman my nenek... dorang ajak p beraya... malas tah ku ingau. Baju nak pakai esok pun tak iron lagi... oh! No... Pakai jek lah baju mickey mouse yang diberi kekasih lama ku ini ke opis, takbley ker? jeans aku belambak dalam almari tuh... sayang kalau mereka menjadi makanan lipas. Oh! No