Sunday 18 October 2009

Cerita Rumah Tumpangan

SunDay...
Xing Qi Ri or Xing Qi Tian kalau dalam mandarin. Aku tak study lagi untuk exam awal bulan depan. Abis lah.

Hari ni kepala sakit dari pagi. Nak kuar amik fresh air pun rasa malas. Kalaulah bilik aku ni besar, dah lama aku dance ala2 ballerina. Sapa kata aku tak reti?! Memangla aku tak reti pungg.. Haha. Menari adalah antara aktivi kegemaran aku.. Gemar menonton je ok ;p Aku kan idup dua alam. Chop! Bukan dua alam yang menyentuh aspek seksualiti ok. Hahaha...

Rumah adalah tempat aku berkarya... melepaskan tekanan yang dulu2 tak der
tapi sekarang kadang2 pandai datang. Definisi rumah bagi aku?

- Hotel/ Rumah Tumpangan
- Tempat melepaskan aura negatif.
- Pusat karaoke
- Tempat jadik model
- Tempat jamming
- Gym
- Panggung wayang
- Disko
- Dance studio
- Tempat jadik interior designer
- Tempat jadi tukang masak.
  Tapi aku bersara sebab aku tak suka dapur rumah aku yang kotor.  Ewe!
- Tempat jadik janitor dan cleaner

Rules duduk rumah yang paling penting adalah "Dalam rumah mesti pakai lebih cantik dari baju kuar rumah"  Itu mesti! Kat luar biar bersepah & compang camping takper, tapi dalam rumah mesti pakai baju chantek!