Saturday 31 October 2009

Shopturday

Aku g jalan2 cari pasal hari ni...

Owh.. aku soka..

Sarapan sambil menikmati hari sabtu dari Old Town..
Sedapp pulak roti dia nih..
Tapi hanguss lelangit aku makan fries..
Tu lah... lahap sangat!

Tapi kopi ais Toast Box lagi sedap dari Old Town. It's a fact

G kedai pevret... Memang aku ni terrer bab mencari kedai pevrett.. Kedai2 jalanan yang menawarkan barang bagus punya.. and murah

Mahal giler atau murah giler bukan hal kalau hati berkenan..

Aku kadang2 tak suker barang yang branded ni..  Bukan aper, sebab design dia limited. Mana2 kedai dia pun sama jek. Maka keberangkalian nak pakai baju sama tu.. tinggi. Nak mix & match pun kadang2 tak sesuai

Street fashion pula, kalau creative.. we create a fashion
instead of just wearing it..
Aku tak suker pakai aper yang orang lain pakai
Aku suker something yang smart tapi outstanding
Bukan yang seruper ngan sumer orang
Aku tak kira la ko pakai mahal..
Takder maknanya kalau BORIA!

Guess sebab niler aku ter'dihantar belajar textile dulu kot..

Tapi baju Hush Puppies tadi.. owh! chanteknyaaaa

Sekarang aku gila tights.. tights..tights
Selain long dress of course
... dan this one fabric type
... dan this one bra type
... dan this one baju tidoq type

Semua kerana fabrics!

Aku ader 3 favorite fabrics ok!

Aku pon tak taww aper ke namer2s fabrics tuh.. ader modal sket.. ader cotton sket.. ader elastane.. mmmm... spandex sket.. apa lagi ntah

Aku memang menang membeli
Alah memakai
Memang sebab aku membeli banyak..
Juga sebab aku terrer cari sumber tuk beli yang banyak2 tu :P
Alah memakai pula..
Yelah.. da banyak sangat.. Bila nak abis pakai kann

Dari barang2, pakaian, kerja, rumah... sampai la ke boyfren
Kalau aku suka, aku akan stick ke itu jek

Barang2 & pakaian -
Aku akan beli spatern yang aku berkenan tu sampai dua tiga.. Sama kaler or lain2 kale.

Rumah & kerja -
Aku tak suker tukar2 kerja or pindah2 umah. Susah or macamana pun, aku tak percaya aku xble fit in dengan kerja or dalam rumah tu

Boyfren -
Aku tak beraper suker lelaki kann.. yang spesel jek la mampu melekat kat at.. awww.. ahaha

Kawan -
Aku tak suka ramai2, semak! Biar sikit tapi berkualiti okes.