Wednesday 27 May 2009

BATA sale

Rasa macam malas sangat buka mata pagi ni. Badan rasa macam letih je lagi. Sampai2 ofis, dapat tahu ada meeting sidang redaksi... heshhh! apa lagi kannnn...

Geng yang sama2 involve buat benda alah ni call ajak pegi sama2... nasib lah dah ada kawan... kalau tak menapak la aku sensorang macam cipan. Tengahari turun jalan dekat bawah dengan ibu... dekat kol 2 dia naik & aku direct to komuter station. Before sampai destinasi sebenar aku yaktu komuter station, sempatlah aku singgah bata & beli 3 pasang sandal. Punyalah aku gumbira sandal yang aku pevret to offer sampai 70%. Dulu 50%, last month takder offer... this month 21 hengget jer after less... borongg laa... apa lagi. Nasib aku da settle bayar, member tu call.. kalau idak.. kecik hati ler ko tunggu bang!

Meeting kol 3 petang. Hari tu nak buat magazine, kali ni nak buat buletin pula. Tensi aku dorang ni... tak sudah2!