Friday 15 May 2009

KFC for the first time

Semalam aku pegi Lukut.. buat audit klinik... huaaaa.. amat penattt!

Pagi tu dalam jam 8.30 bertolak dari office. Sampai Lukut dekat jam 10 pagi. Bos aku yang dua orang tu campak je kitaorang dekat klinik sebab dorang nak kena pegi meeting dekat PD. Maka tinggallah aku ngan ibu, Paly & budak praktikal tu dekat klinik.

Pegi check la mana2 yang patut. Yang tak patut pun kitaorang check juga.. gilo apo. Dalam pukul 11 lebey kitaorang ingat nak keluar pegi makan jap. Kesiann ibu... dari pagi dia tak sarapan sampai mood pun dah hilang. Dah lawa2 nak keluar... tiba2 ibu dapat sms dari bos. Dorang dah on the way balik pegi Lukut.. haaampehh! Pastu stay lagi 2 jam dekat situ.. dekat2 pukul tiga kot barulah dapat makan..

Letih gila.. next time aku pegi audit aku nak pakai high heels!

Tadi meeting the whole half day.. hehe. Dah la bos tanya kitaorang pasal meeting yang kitaorang attend bulan 3... jangankan bulan 3, meeting 3 hari lepas pon aku dah tak ingat. Habis meeting, bos bagi 200 dekat ibu suh pegi beli apa yang patut tuk farewell Paly.. hari ni last day dia before dia pegi Bomba.

Dan... hari ni jugalah hari pertama aku makan kfc setelah sekian lama. Since ari first aku duduk dekat KL nih, tak pernah lagi la aku singgah dekat kfc... mc D je la. Ada la juga dalam 4 bulan kot.. hua hua. Meriah jugala makan ngan kek secret recepi.. mah vellous..



Pasni dah takde pak lawak... dia ni jelah budak yang paling poyo dalam unit kitaorang. Even adik yang paling muda, Paly ni lagi macam budak2. Ayah pon kata dia comel. Dia memang comel.. ngan perut boroi, suara kecik tapi badan besar.. kekekekkk.. muka tak malu. Asal ader awek jer.. mesti kitaorang tengok reaksi dia dulu. Dan tiap kali tu juga dia mesti senyum2 ala kerang busuk... ha ha ha. Pastu gelakkan dia ramai2. Tapi macam biasa la... dia poyo dan boroi!

Semalam aku ngan ibu pun panjat tangga nak tengok ducting dalam syiling, tapi dia boleh duduk je sambil goyang2 kaki. Dia dah takder mood la tuh. Dah la nak pindah.. bos pula bagi dia keje banyak2... kalau aku pun bosan kot... ha ha ha. Mesti ibu rindu dekat dia pas ni. Dia ngan ibu kan memang geng karas bab mengutuk.

Hari ni semua ada... except Daus yang berchoti. Tak per la Dauz... aku dah simpan gambar kitaorang tuk ko tengok je.. ha ha ha.

Katy Perry ni memang la comel. Tp Adam Lambert ni.. Nyammmm.. Only he is G. Rugi i ;-)