Friday 29 May 2009

Hari kotak

Hari jemaat adalah hari kotak merah. Sepagi aku bizi buat apa ntah...

Pegilah dengan ibu berdua... pastu aku sms senior aku ajak dia pegi. Biasa friday kitaorang makan sama sebab dia pon sensorang, geng pegi sembahyang jemaat. Dia kata this week dia nak pegi main KK9 ball... aku pon tak taww apa barang nih...

Da kitaorang melantak... dia call tanya no bilik. Kedai dorang nak pegi tu tutup... kedai snooker upernya. Tu lah... orang kat kedai snooker tu pon pg sembahyang jemaat apa!

Tanya 2nd boss petang tu... senin ni nak kena pegi lagi ke audit. Balik2 buat benda sama... ni kalau pegi lagi masuk kali ketiga. Dahlah kitaorang budak baru & tak tahu sangat... bos pula tanak pegi sebab kaki sakit. Tapi pon betul juga kata bos aku tu... macam tu je satu projek yang kitaorang jaga plak. Dahlah kitaorang designer jek.. jaga state punya responsibility. Sengal aku! Tapi dari segi positif, elok juga sebenarnya for learning purpose. Aku tengok yang handle tu pon tak taw aper2 sangat... siap kitaorang yang pon tak taw aper2 ni advise dia. Ala... nanti beberapa tahun time aku taww banyak apa, siaplah!! (Azam negatif yang positif!)

Senin aku datang ofis dulu la... apa2 hal baru fikir..