Thursday 28 May 2009

OTstesen

Hari ni aku otstesen ke N9.. konon nak buat T&C.. yelah T&C sangat lah kalau kontraktor pon tak buat internal test. Jangankan test... equipment pon dorang blom siap pasang. State yang jaga... so kitaorangt tak ble la nak memandai2 sangat cam yang aku buat semalam... ha ha ha.

Aku call direct kontraktor tu sebab state kater dorang cam tolak2 & tanak layan. Aku cakap jer HQ.. haaa... melompat la. Pukul 7.18 aku sampai ofis & amik form T&C dari senior aku. Kol 7.30 aku turun sarapan dekat Toast Box. Aku call ayah ajak sarapan sama sebab semalam dia beria2 nak ajak pegi tempat tu. Da dekat kol 8 lebey dia tak sampai2 lagi... aku cabut la g komuter station.

Kol 9 lebih aku sampai Seremban.. ibu dah tunggu. Kol 10 sharp kitaorang dah tercongok dekat klinik tu. Kol 2 la habis semua.. singgah makan dekat Seremban 2... sedapnyerrrr... mula2 berkira2 nak balik KL ke tak... last2 kitaorang balik juga lerr.. kol 4 sampai KL. Bos dah ready tunggu... ui... nasib baik kitaotrang balik. Dia tanya, T&C macamana... story lah tak der buat T&C pon... terus dia kata... laaa.. lamanya pegi, ngan saya hari tu lagi cepat. Chopp! bos ni cam suspek kitaorang ular jek... hello! nak kecik ati ni!!! Kitaorang sungguh2 berada dekat klinik tu tawwwww!!!!