Tuesday 26 May 2009

KKKL

Kol 7 lebih aku bangun... sarapan... siap2 nak g airport since my dad kata eloklah bertolak dalam jam 8 or sembilan. Petang ni my dad kata dia ada kelas.. tunggu punya tunggu... jam 11 barulah aku bertolak dari rumah...adehh... my dad biasalah...

Dalam pukul 12 lebih sampai airport. Aku bawak barang dalam 17 kilo... kalau ikut memang kena bayar. Luckily gadis yang dekat ticketing kaunter tu sedara... lepas la. Sempat pegi minum dengan my dad sambil sembang2. Dekat2 pukul satu baru my dad balik.

Aku tunggulah dekat airport tu, flight aku jam 2.05 petang. Dalam pukul 5 aku clear barang & amik teksi pegi umah. Dalam 70.60 lah satu trip. Sepanjang perjalanan tu aku dok berfikir, untung ke teksi airpot ni. Dahlah amat jauh..

Sampai rumah... amat letih.. Sempat lah kemas barang2 bawaan aku dari Kg before tidor... Tak bestnyaaaaaa... nak cuti lagi!!!