Saturday 30 May 2009

Umur

Sepanjang hari ni aku melepak dalam bilik. Semalam aku dah awal2 mengemas umah.. rajin nak... balik2 keje terus pegang penyapu ngan mop.

Banyak hal aku ble buat dalam bilik nih... sapa kata aku bosan. Aku ader gitar..keyboard..dvd cetak rompak yang banyak.. bley online.. jahit baju pon ble... tidor lagi la bule.. hah! korang ader sumer tu? muhuhahaha... aku konon nak review drawing klinik tu... haremmm tak bersentuh hari ni.

Malam kakak aku balik ngendeng2 kat aku tak kasik aku tidor... kakak aku sorang ni memang macam nih. Koman2 ayat dia "ko lah adik paling hampeh dalam dunia" muhuhahahaha... since bekerja ni... ropanya aku dah tak der geng yang sebaya... kakak or adik2 jek... ibu jek lah sorang..

Masa T&C tak jadik tu, sempat berkenalan ngan budak state ni, pompuan la. Kebetulan adik pada previous designer klinik yang kitaorang audit nih. Tapi yang ni bukan main story... main story dia... aku tanyalah umur budak tu... dia kata 24... pastu aku kater lah "muda lagi dari kitaorang" budak tu" umur berapa?" aku jawab 28 dia macam tak cayo... den dah kabar da!! kekekekekke... kat facebook pon kate aku nampak 16 what... ;P