Wednesday 29 April 2009

Gadis what?

Semalam aku rasa letih yang amat sangat... Lepas maghrib aku terus tido... nasib aku tak tido pakai telekung... baknya hosmate aku bukak pintu... silap2 ada yang pengsan tengok aku putih jer... ha ha ha... Pastu isyak aku kol 5 pagi... aaa... jangan tiru! Ustaz tak penah ajar kat skolah ni tau.

Senin tu aku pakai sopan jer... ala2 innocent aku tu lah.. ngan baju kurung, tudung bawal yang tutup dada + spek pink kesayangan aku tu (sayangla sebab belum calar kannn)... budak2 kater aku ala2 awek soleha... ha ha ha... pooodahhh! Nak dijadikan jugakcerita, pasal TA aku... incik ni baya2 ayah aku ni... rindu ayah plak.. chet! Tengah2 aku menyuap meehoon... tiba2 dia dtg dekat aku kat food court tu & kater *can you maintain this type of dressing... aku*haaa (sambil poyo & tersipu2 -kunun)

Sebenarnya biasa je pon... sebab dorang ni tak biasa tengok aku dressing mcm ni je. Tadi ader taklimat dari mitsubishi... time beratur nak amik makanan... Fad kater kat ibu*aku ketuk ko karang, nanti ko bertambah pendek.. Aku*ko berani tak ketuk kepala aku Fad... Ibu*ah la Fad... ko berani tak ketuk kepala dia.. asyik aku je kena.. Daus*E*#3# pompuan suci... dia tak berani nak buat dekat perempuan2 suci ni... Aku*haaaaaaaaa? kunun aku ni ala2 gadis2 ayu la maksud dorang tu... pelizzzzz! Tak pernah la selama 28 tahun aku hidup ni aku dengar orang kata macam ni dekat aku... ha ha ha... Tapi mungkin aku dah tak macam dulu kot... da tuha... hehe... tapi rasanya aku memang macam ni aper. Aku memang baik ngan budak pompuan tapi ngan budak lelaki aku jahat... he he.

3 Mei ni aku akan disahkan memiliki usia 28 tahun... tua dah... aiyoookkk! kaciannn deh loh...