Tuesday 14 April 2009

Kotak merah lagi

Semalam aku keluar minum dengan adik lelaki aku. Dekat mana lagi kalau bukan dekat favorite spot dia.. Time aku keluar dari rumah tu... hujan la..sejuk amat sampai menggigil aku. Member adik yang come tu pun ada,cuma dia datang lewat sikit. Lama da tak jumpa budak ini. Kalaula aku ada adik lelaki macam ni... eeee... comeynyer dimple dia..

Dalam pukul 11 aku sampai rumah...lepak dengan hosmate layan cerita P Ramlee plak. Aku tak berapa minat tengok cerita dulu2 ni...tapi kakak2 yang dua orang kat rumah aku ni mmg minat la... aku rasa aku dah tido pun kakak ku sorang tu still layan lagi tengok cerita tu.

Adik cerita dekat aku... Paly kena transfer pegi Bomba after 16 ni... laaa... bila pula mamat ni dapat berita dia kena transfer.. alaaa.. sedih la lepas ni dah tak der pak lawak.

Time lunch aku g redbox ngan ibu. Pegi berdua je..gara2 nak makan punya pasal. Best! Nyanyi smua lagu bodo2 nih. Yang best hari ni kitaorg dapat baaanyak kek.. Biasa memang tak sempat..da habis.