Monday 6 April 2009

Oh! Tidaaakkk

Before subuh aku dah perasan air tak de.. .ni kalau air takde sampai pagi ni macamana. Tak pernah pula happen macam ni before. Time aku nak try bangun lambat g kerja, air pula takde. Aku rasa teraniaya nih.

Seperti yang aku jangka memang jadi, subuh tu aku bangun air memang takde juga. Aku fikir, naya ni kalau aku nak buang apa2. Last2 aku terus bangun, mandi dengan segala baki air yang tinggal dan turun pegi office. Oh! Tidak.

Sampai office, aku call ibu.. dia pun pelik kenapa aku wujud pagi ni. Dalam jam 11 setengah, aku ajak ibu turun. Terserempak pula dengan para bos, ibu la yang gelabah. Siap mengaku tu dia just nak temankan aku turun je.. ha ha. Sorry ibu..

G merayau dekat kedai fevret ibu lepas singgah farmasi. Train aku sampai dalam jam 12.59. Saja nak naik train, malas nak panggil driver. Aku ni ntah hapa2... kemudahan ada tanak guna, kan... ;) Takpe la... as long aku boleh arrange sendiri, should be ok.

Aku sampai seremban dalam jam 2 lebih. Tengah2 aku order makan, ada adik ni duk interview aku... kakak kerja mana... bla bla bla. Dia puji2 la aku sikit...nak bagi laku kedai dia lah tuh! He he

Belum kes aku tersalah tunggu train. Tak tahula, aku selalu ada problem tang train ni. Aku tunggu train g rawang! nak g mana!! Nasib train g Seremban lewat 2 minit...sempatlah aku tukar train dengan muka poyo macam biasa.

Aku sampai resort dalam dekat2 kol empat. Nasib abang bawa teksi tu ok. Terhibur juga hati aku yang lara tapi tak berapa nak lara nih. Huhu... Luckily juga aku amik kamera tempat adik tadi... dapat lah aku snap gambar bilik yang tak berapa nak lawa nih!