Friday 24 April 2009

My course is continued again today. Thank god our lecturer ni in rushed to finish the syllabus.. kalau tak mau aku kecik hati. Tadi aku pegi Sogo dengan sorang member... hari mari membuli member lelaki.. ha ha ha. Nasib la member ni sporting teman aku pilih baju kurung even dia non-muslim..

Aku sampai rumah dalam jam 5... terasa letih tapi macam nak pegi tengok wayang nih. Sms adik... adik ader program pula malam nih. Dia balik keje, sms aku ajak makan dekat depan... Nasiblah beberapa langkah jer da sampai. Adik tak cam aku sebab aku pakai tudung biasa ngan spek pink aku tu... hua hua. Hari tu adik tak der... so dia tak pernah nampak langsung la aku pakai macam ni. Tapi hari ni aku improve sket la ngan jubah sesshi... he he he.. Ibu kalau nampak mesti kutuk aku...

Speaking about ibu, dia pun ada kursus juga dekat Cheras. Dia call time lunch. Dari suara dia yang ala2 tak bermaya tu, membuatkan aku seolah2 terasa akan bosannya dia. Aku apa lagi... bagi api2 dengki la sebab aku dekat Sogo time tu.. padahal aku bukannya suka sangat dengan Sogo pun. Sesak sangat... esp time offer.. Takpelah... aku bayar lebih sikit pun tak pe dari bersesak2 dan berserabut. Lebih banyak... tak payah beli langsung la jawabnya.